BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 9, 2009

Malam Semua...............


sudah agak lame aku meninggalkan dunia blog nie...
kira2 tiga bulan jugak la aku tidak menjengah ke laman ini kerana kesibukan dunia yang x terhingga...
hai dunia, dunia........
memang mengkhayalkan, memang melalaikan
tapi meluangkan masa di laman sosial ini pun dianggap satu perkara yang tidak penting jugak............
hmmmmmmmm
xpe la,mungkin ini satu cara untuk aku melepaskan tekanan dan mengisi masa untuk kebosanan yang terlampau.........
sudah lame jugak la kau meninggalkan dunia ilmu........
teringin cepat aku masuk kembali ke dunia pembelajaran yang sudah tentu banyak kenangan yang x mungkin aku lupakan.............
apa sebenarnya yang aku cari?
adakah benar ilmu yang ku cari?
atau...........
teman dan rakan untuk hiburan ku semata?
xsalah kan mencari kawan.........
tetapi yang bagaimana?
agak klise soalan 2....
ada masa lagi untuk aku renungkannya...........

0 comments: