BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 8, 2010

Berakhirnya Malam penuh bermakna...

Malam ini, malam terakhir kita berterawih. Malam ini jua malam terakhir untuk ku merebut malam yang diidami ramai, malam Lailatul Qadar...malam yang menjanjikan seribu satu kemanisan bagi yang terpilih....
terasa 'berbunga' untukku meninggalkan malam ini...aku perlu menunggu selama setahun lagi untuk aku kembali merebut peluang yang paling berharga ini....
adakah mungkin aku akn dapat bertemu dengan Ramadhan lagi di masa yg mendatang...sungguh  berat untuk aku lepaskan ramadhan ini sehinggakan sukar untuk aku menerima kehadiran bulan yang baru...
esok kita bakal meninggalkan satu bulan  yang sungguh istimewa...membuatkan ramai terasa sayu pada kehidupan dan bersifat patuh pada Yang Satu...bukan menidakkan kelebihan bulan yang lain tetapi inilah harga satu bulan yang tidak ada tara dan tandingannya....
tentang Lailatul Qadar, mungkin tiada rezeki untuk ku tahun ini...mungkin tahun yang akan datang, siapa tahu....
ape pun, tidak perlu untuk kita bersedih kerana pada setiap bulan yang kita lalui, sesungguhnya ada kelebihan yang dijanjikanNya....
bersedia lah menghadapi bulan-bulan yang mendatang selepas ini....

WIDA'AN RAMADHAN, AHLAN WASAHLAN YA SYAWAL!!!

0 comments: