BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 4, 2011

menanti hari keberangkatan....

Di ketika ini, aku masih meniti hari dan menanti dengan perasaan yang meluap-luap saat aku ingin menjejaki tempat yang selama ini menjadi impian ku untuk ke sana, mungkin bukan aku sahaja, hampir seluruh umat islam di dunia ini mengimpikan jasad mereka berada di sana...aku masih lagi berkira-kira hari dan waktu untuk berlepas ke Tanah Suci Makkah bagi menunaikan ibadah umrah...pelbagai perasaan yang menyelubungi diriku ketika ini, ada rasa berkobar-kobar, ada rasa berdebar, ada rasa sedih, gembira dan sebagainya....i don't know how my feeling already now, because we have any feeling towards something like perform the Umrah...i am also still waiting about the session of umrah that i don't know the date...the session is very important to know the preparation of umrah, the trip, the duties and so on...i hope that Allah S.W.T help me and my mak dah to perform the umrah properly and happily...we can say that we should facing any problems or difficulties that tested to us by Allah during we stay in Mecca, so we pray always for our safety and try to survive. banyak perkara ingin aku saksikan, banyak perkara ingin aku lakukan, dan pastinya banyak pahala perlu aku kumpulkan...semoga perjalanan ini direstui dan diredhai hendakNya...amiiiin!!!!

0 comments: