BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 1, 2011

ALHAMDULILLAH....the dreams come true....

hanya itu sahaja yang aku mampu ucapkan dan lafazkan ketika ini...sebab??alhamdulillah aku dapat mengekalkan prestasi aku dalam peperiksaan akhir untuk semester ke-4 ini..walau menurun dari segi pointer PNGS, namun aku dapat menaikkan PNGK iaitu dari 3.40 kepada 3.49....semester ini juga aku berjaya mendapat Dean List untuk sekali lagi, 3.72....agak sukar pada mulanya untuk aku target dalam semester ke-4 ini ...yelah, mungkin subject2 yang killer membuatkan aku tidak yakin...aku juga mempunyai alasan kenapa aku perlu bergembira untuk setengah tahun 2011 ini, ya, mungkin disebabkan aku juga berjaya mendapat BAND 3, untuk peperiksaan MUET yang aku ambil april lalu...syukur ke hadrat Mu ya Allah yang Maha Pemurah memberikan nikmat kejayaan yang tidak putus2...sesungguhnya Allah lah tempat ku untuk memanjatkan kejayaan dalam hidupku...mungkin ada yang begitu sinis dengan coretan ini, yelah apalah sangat dengan BAND 3 itu, tetapi itulah yang membuat aku menarik nafas lega kerana sekurang2nya aku dapat grade pada tahun sepatutnya aku grade...bukan apa, umur aku semakin meningkat, dalam mengejar cita2 ini terlampau banyak dugaan dan cabaran perlu kita tempuhi...tinggal 2 tahun sahaja lagi sebelum aku mendapatkan ijazah ku, dan jikalau tiada apa2 aku ingin menyambung dan membuat M.A...aku harap apa yang aku impikan menjadi kenyataan...dreams come true...semoga Allah permudahkan segala urusanku....amiiiinnnn.........my result for fourth semester

0 comments: