BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 3, 2010

Assalamualaikum dan Slam 1 Malaysia...

heheehheheh....kedengaran seperti mengampu kerjaan je kan?hehehe....sebenarnya sudah lama slogan ini digunapakai tetapi baru diwar2kan secara menyeluruh...xpe, kita tutup kisah ini...
yang penting aku telah "merdeka"...merdeka untuk kali yang kedua...merdeka dari peperiksaan yang sudah berakhir 30 nov lalu....sungguh teruja hatiku ini menyambut cuti yang aku anggap kali ini "cuti sakan"...
mana tidaknya 2 sem cuti yang lalu, penuh dengan program di usim...jd di kesempatan cuti ini boleh la aku "membalas segala dendam"....heheheheeheh..tapi masih tiada perancangan dibuat lagi untuk cuti ini....pelbagai perkara sedang ligat bermain di kepala ku ketika ini...maklumlah darah muda, hendak enjoy tahunya....
tapi xla sampai xingat dunia...ada batasnya...di kesempatan ini juga aku menikmati percutian di rumah yang mana menggamit memori ke zaman perekolahan dlu....di sini lah tempat aku ulang alik ke sekolah...kadang aku menghayati suasana di luar rumah, kadang aku memanjakan diri diruang tamu, kadang aku menyepi keseorangn di kamar tidur....semua itu adalah memori yang tersangat tidak boleh lupa....setakat ini sahaja coretan ku ...wassalm...

0 comments: