BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 16, 2010

Malaysia yang amat membanggakan aku...

2-0. itulah no. keramat bagi pasukan Malaysia yg baru je menang ke atas Vietnam untuk piala Suzuki yang berlansung malam semalam....
cayalah Malaysia!!walaupun baru separuh akhir pertama, bagi aku Malaysia menunjukkan kesungguhan untuk memburu gelaran edisi ini. pada sabtu ni, bakal memperlihatkan sisi perjuangan sebenar Malaysia dalam menempah tiket ke final apabila beraksi untuk semi final ke-2. apa yang pasti bukan mudah untuk menangkis perasaan apabila berlawan di gelanggang lwan..apa yang pasti Malaysia perlukan persediaan fizikal dan mental yang terlalu mantap untuk perlawann sabtu ini...hmmm xsabar aku nak tgk....jangan lah Malaysia mengecewakan aku....ayuh Malaysia!!bangun memburu misi yang kan menjulang namamu di persada sebenar....walaupun, pasukn Malaysia tidak konsisiten dari segi pencapaian tetapi aku sebagai anak bumi Malaysia perlu menyatakan sokongan yang tidak terperi kepada skuad harimau kita....GO MALAYSIA!GO!GO!GO!

0 comments: