BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 6, 2011

pergi rakaman Datuk Siti...

assalamualaikum semua....
berjumpa lagi di laman indahku ini...hehheehhe....hari ini aku berpeluang pergi ke rakaman program bual bicara terbaru di astro...bukan calang-calang 'talk show', kerana dikendalikan oleh artis nombor 1 negara iaitu Datuk Siti Nurhaliza...hmm, seorang artis yang amat aku minati dan kagumi sejak awal kemunculannya...tidak lah fanatik sangat kerana aku xpernah beli pun album dia, apatah lagi melekat gambarnya di bilik...seingat aku , album terakhir yang aku beli adalah album In team...tajuknya pun xingat dah....cume aku respect datuk nie disebabkan personality die yang begitu terjaga...tapi bukan semuanya aku puji dari segenap daripada dirinya kerana setiap sisi manusia itu sendiri mempunyai kelemahan yang jelas....kan??seperti yang aku lihat pada rakaman pagi tadi jelas menunjukkan Datuk siti tidaklah menyerlah dalam bidang pengacaraan...berbanding bidang nyanyian nya yang begitu menyerlah....dan berjaya...boleh dikatakan o.k sahajalah apabila datuk mengacara...aku lebih suka lagi dia menyanyi....dari segi penampilannya, ternyata dia masih lagi tidak mengotakan janjinya pada peminat untuk berhijab tetapi until now, it's not what she told...pakaian nya maih terjaga walaupun menampakkan susuk tubuh nya yang kembali menggiurkan....tentang kelakuan nya terhadap orang di sekeliling , seharusnya aku berbangga malah aku tidak menyesal meminatinya kerana ternyata dia tidak sombong....masih melayan baik orang di sekeliling termasuk audience dan krew2 yang terlibat...yang paling menjadi kenangan adalah aku berpeluang menanyakan soalan kepada David teo, jemputan pada hari ini...hheeheh xsabar untuk aku lihat siarannya nanti...apa pun hari ini aku dapat mengutip pengalaman yang berharga sepanjang rakaman, dari segi production sehinggalah MCP....SEHINGGA BERTEMU LAGI !!

0 comments: